czwartek, 26 czerwca 2014

Do sprawdzenia: ManhattanNails Stylizacja Paznokci Warszawa

Moja przygoda ze stylizacją paznokci zaczęła się na początku 2007 r. Posiadam rozległy wybór ozdób od czasu przepięknych kolorów brokatu, cyrkonii SV po hologramy, pazłotka, naklejki wodne, folie itp. Paznokcie wykonane przeze mnie przez produktów najwyższej jakości cechują się niesłychanie włości wytrzymałością. tipsy Warszawa łączoną.

Warto się temu przyjrzeć: manicure Warszawa

Wykonuję paznokcie metoda akrylową, żelową a combo tzw. odbyłam moje szkolenie, od chwili tamtej pory pogłębiam moją wiedzę. to paznokcie wykonywane siostrze natomiast koleżankom. W swojej ofercie mam plus hybrydowy cechujący się przepiękną paleta kolorystyczną. Na paznokciach klientek tworzę niepowtarzalne wzory technologia ""One Stroke"", ozdabiam paznokcie kwiatami akrylowymi 3D natomiast w ostatnich czasach do tego stopnia modną badania ""Icon Design"". W maju 2009 r.

Polecam, warto przeczytać: manicure Warszawa

, którym paznokcie stają się "" małymi arcydziełami "" cieszącymi oczy. dwanaście miesięcy ukończyłam zawodowe z zakresu stylizacji paznokci badania akrylową a żelową. Systematycznie biorę w warsztatach, pokazach szkoleniach wskutek po co mogę zaprezentować moim klientkom najnowsze trendy. jakkolwiek na skutek długotrwałym treningom i wytrwałości moja podstawa klientek znacznie się poszerzała.

Sprawdź to: manicure Warszawa

To zmotywowało mnie do dalszego rozwoju w tej dziedzinie.

Etykiety: , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna