sobota, 21 czerwca 2014

Polecam przeczytać: ManhattanNails Stylizacja Paznokci Warszawa

rok kalendarzowy ukończyłam zawodowe z zakresu stylizacji paznokci modus akrylową żelową. odbyłam moje szkolenie, od momentu tamtej pory bezustannie pogłębiam moją wiedzę. Posiadam rozległy wybór ozdób od czasu przepięknych kolorów brokatu, cyrkonii SV po hologramy, pazłotka, naklejki wodne, folie itp. manicure Warszawa to paznokcie wykonywane siostrze a koleżankom.

Warto przeczytać: paznokcie Warszawa

To zmotywowało mnie do dalszego rozwoju w tej dziedzinie. Moja przygoda ze stylizacją paznokci zaczęła się na początku 2007 r. Paznokcie wykonane przeze mnie na skroś rola produktów najwyższej jakości cechują się nadzwyczaj dobra wytrzymałością. , na skutek którym paznokcie stają się "" małymi arcydziełami "" cieszącymi oczy. Wykonuję paznokcie podejście akrylową, żelową i combo tzw. jakkolwiek wskutek długotrwałym treningom wytrwałości moja podłoże klientek znacznie się poszerzała.

Dobrze napisane: manicure Warszawa

W maju 2009 r. Na paznokciach klientek tworzę niepowtarzalne wzory technologia ""One Stroke"", ozdabiam paznokcie kwiatami akrylowymi 3D natomiast w ostatnich czasach modną metoda ""Icon Design"". W swojej ofercie mam oraz hybrydowy cechujący się przepiękną mnogość kolorystyczną. Systematycznie biorę wkład w warsztatach, pokazach a szkoleniach na skutek dlaczego mogę zaprezentować moim klientkom najnowsze trendy.

Warto się temu przyjrzeć: tipsy Warszawa

łączoną.

Etykiety: , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna