wtorek, 1 lipca 2014

Świetny artykuł: ManhattanNails Stylizacja Paznokci Warszawa

rok potem ukończyłam ćwiczenia zawodowe z zakresu stylizacji paznokci postępowanie akrylową żelową. to paznokcie wykonywane siostrze koleżankom. To zmotywowało mnie do dalszego rozwoju w tej dziedzinie. tipsy Warszawa odbyłam moje szkolenie, od momentu tamtej pory bez ustanku pogłębiam moją wiedzę.

Cenna wiedza: paznokcie Warszawa

Posiadam wybór ozdób od chwili przepięknych kolorów brokatu, cyrkonii SV po hologramy, pazłotka, naklejki wodne, folie itp. Moja przygoda ze stylizacją paznokci zaczęła się na początku 2007 r. Systematycznie biorę wkład w warsztatach, pokazach natomiast szkoleniach mogę zaprezentować moim klientkom najnowsze trendy. W maju 2009 r. aliści na skutek długotrwałym treningom natomiast wytrwałości moja klientek znacznie się poszerzała. łączoną.

Ciekawy artykuł: tipsy Warszawa

W swojej ofercie mam i hybrydowy cechujący się przepiękną paleta kolorystyczną. Na paznokciach klientek tworzę niepowtarzalne wzory technika ""One Stroke"", ozdabiam paznokcie kwiatami akrylowymi 3D a w ostatnich czasach do tego stopnia modną modus ""Icon Design"". Wykonuję paznokcie modus akrylową, żelową combo tzw. Paznokcie wykonane przeze mnie na skroś przeznaczenie produktów najwyższej jakości cechują się nader włości wytrzymałością.

Cenna wiedza: paznokcie Warszawa

, przez wzgląd którym paznokcie stają się "" małymi arcydziełami "" cieszącymi oczy.

Etykiety: , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna