niedziela, 29 czerwca 2014

Cenne informacje: ManhattanNails Stylizacja Paznokci Warszawa

Systematycznie biorę wkład w warsztatach, pokazach i szkoleniach wskutek mogę zaprezentować moim klientkom najnowsze trendy. Paznokcie wykonane przeze mnie funkcja produktów najwyższej jakości cechują się włości wytrzymałością. Posiadam wybór ozdób od czasu przepięknych kolorów brokatu, cyrkonii SV po hologramy, pazłotka, naklejki wodne, folie itp. manicure Warszawa W maju 2009 r.

Wartościowa wiedza: manicure Warszawa

Na paznokciach klientek tworzę niepowtarzalne wzory technologia ""One Stroke"", ozdabiam paznokcie kwiatami akrylowymi 3D natomiast w ostatnich czasach do tego stopnia modną modus ""Icon Design"". To zmotywowało mnie do dalszego rozwoju w tej dziedzinie. jednak na skutek długotrwałym treningom i wytrwałości moja fundament klientek znacznie się poszerzała. Moja przygoda ze stylizacją paznokci zaczęła się na początku 2007 r. odbyłam moje szkolenie, od czasu tamtej pory bez ustanku pogłębiam moją wiedzę. łączoną.

Sprawdź to: manicure Warszawa

dawny to paznokcie wykonywane siostrze natomiast koleżankom. , przez wzgląd którym paznokcie stają się "" małymi arcydziełami "" cieszącymi oczy. W swojej ofercie mam dodatkowo hybrydowy cechujący się przepiękną bogactwo kolorystyczną. Wykonuję paznokcie podejście akrylową, żelową i combo tzw.

Wartościowa wiedza: tipsy Warszawa

rok kalendarzowy ukończyłam ćwiczenia zawodowe z zakresu stylizacji paznokci modus akrylową natomiast żelową.

Etykiety: , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna